Ofis-menejer

Ofis menejeri – ofis ishini tashkil etish: hujjatlarni yuritish, qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish, ichki jarayonlarni muvofiqlashtirish va xodimlar uchun qulay ish muhitini ta’minlash uchun mas’ul bo‘lgan mutaxassis.

image
image
от 5 mln
Stavka + Bonuslar
image
To‘liq bandlik
Chaqiruvlarni qabul qilish va tarqatishIchki va tashqi so‘rovlar bilan ishlashIsh yuritish va hujjatlar aylanishini yuritishMS Office / Google Docs dasturlarini boshqarishda yuqori malaka
Bo‘sh ish o‘rni tavsifi

Biz innovatsion moliya muassasasida tajriba orttirish va OasisCredit’da karyera boshlashni istagan rivojlanishga yo‘naltirilgan shaxsni izlayapmiz!

Vazifalar:

Kiruvchi/chiquvchi xat-xabarlarni yuritish
Ofisning barqaror ma’muriy faoliyatini ta’minlash
Ta’minotchilar bilan samarali hamkorlikni izlash va amalga oshirish
Kompaniya hamkorlari bilan uchrashuvlar va muzokaralar tashkil etish

Talablar:

Ma’lumoti – o‘rta maxsus, kasb-hunar (oliy ma’lumot maqbul)
Samarali muloqot ko‘nikmalari
Yuqori darajadagi uyushqoqlik va aniqlik
Ishbilarmonlik etiketi, savodli og‘zaki va yozma nutqni bilish
O‘zbek, rus, ingliz tillarini mukammal bilish

Shartlar:

Biz quyidagilarni taklif qilamiz:
O‘zR MKga muvofiq rasmiy ishga joylashish.
Toshkent markazidagi qulay ofisda ishlash (ish jadvali – 5/2, soat 9:00 dan 18:00 gacha)
Faol rivojlanayotgan xalqaro kompaniyada ishlash
Munosib ish haqi
Bilim va ko‘nikmalarni rivojlantirishning yuqori salohiyati
Karyera o‘sishi

Tarjimayi hol qoldirish

Savollaringiz bo‘lsa, bizga yozing

Bizga yozish
Siz "Yuborish" tugmasini bosish orqali shaxsiy ma’lumotlaringizning qayta ishlanishiga rozilik berasiz.
Bekor qilish
image
Savolingiz yuborildi.
Yaqin vaqt ichida mutaxassislarimiz uni qayta ishlashadi.
image
Arizangiz muvaffaqiyatli yuborildi.
В ближайшее время наши специалисты свяжутся с вами